Est Lv
Otsing
SisukaartSitemap
Autojuhile
Paadijuhile
Autoekspert
autoekspertautoekspertautoekspert
Autoekspert
Autoekspert
autoekspertautoekspert
Autoekspert

 
demo.hansanet.ee Kinkekaart
demo.hansanet.ee Akud
demo.hansanet.ee Alkolukk
demo.hansanet.ee Autoistmed Recaro
demo.hansanet.ee Autolambid (pirnid)
demo.hansanet.ee Autokatted
demo.hansanet.ee Automatid Novline
demo.hansanet.ee AutoSock
demo.hansanet.ee Diagnostika
demo.hansanet.ee DPF-tahmafilter
demo.hansanet.ee Eelsoojendus Calix
demo.hansanet.ee Eelsoojendus Webasto
demo.hansanet.ee Elektritarvikud
demo.hansanet.ee Gaasimõõtja
demo.hansanet.ee Haagised
demo.hansanet.ee Lisatuled
demo.hansanet.ee Hoidikud telefonidele ja tahvelarvutitele
demo.hansanet.ee Istmekatted
demo.hansanet.ee Kaitse-ja disainrauad
demo.hansanet.ee Karavan
demo.hansanet.ee Kastikatted
demo.hansanet.ee Kliimaseade
demo.hansanet.ee Kojamehed -klaasipuhastid
demo.hansanet.ee Lasteistmed Recaro
demo.hansanet.ee Maanteeabi 24 h
demo.hansanet.ee Mootoriõlid
demo.hansanet.ee Niiskusekoguja Air Dry
demo.hansanet.ee Parkimiskell
demo.hansanet.ee Piduriklotsid
demo.hansanet.ee Pidurikettad
demo.hansanet.ee Pidurivedelik
demo.hansanet.ee Päevatuled
demo.hansanet.ee Radiaatori tuulekaitsed
demo.hansanet.ee Rasketehnika
demo.hansanet.ee Tagastange laadimiskaitsed
demo.hansanet.ee THULE tooted
demo.hansanet.ee Tööriistad
demo.hansanet.ee Veokonksud Brink

Pidurivedelik

Prind
Pidurivedelikule nagu ka kõikidele teistele autos kasutatavatele vedelikele on kehtestatud standard. Pidurivedeliku puhul on selleks USA's esmaselt kasutusele võetud DOT. Pidurivedelik ei tohi lasta ennast kokku suruda, ta ei tohi rikkuda süsteemi metallist ja kummist detaile. Vedelikul peab olema kõrge keemistemperatuur ja viskoossus ei tohi muutuda temperatuuri kõikudes.
 
Selleks, et vähendada detailide kulumist peab ta omama määrimisomadusi ja seoses hüdroskoopsete omadustega on soovitav, et pidurivedelik on pakitud metalltaarasse. Hüdroskoopsete omaduste tõttu imab pidurivedelik ümbritsevast keskkonnast endasse vett, mis omakorda tekitab korrosiooni.
 
DOT standardi järgi ei tohi pidurivedelik sisaldada vett rohkem kui 3%. Vee suurem sisaldus vedelikus annab enndast märku miinus temperatuuridel "kangeks" jääva piduripedaaliga. Samuti võivad suure veesisalduse tõttu vedelikus tekkida jääkristallid, mis mõnda ava ummistades lõpetavad pidurite töö täielikult.
 
Kui pidurivedeliku keemistemperatuur on
  • ALLA 165 Cº -SÕIDUKEELD!  Vahetage pidurivedelik koheselt! Pidurivedeliku veesisaldus on liiga suur, keemistemperaatuur on liiga madal!
  • ALLA 175 Cº -VAHETA LÄHIAJAL! Pidurivedelik on veel kasutatav.
  • Üle 175 C° on korralik pidurivedelik. Vaheta juhul, kui õli on vanem kui 2 aastat
 
 

 


AS K.G. Knutsson, Saeveski 12, 11214, Tallinn
by HansaNet