Elektriline eelsoojendi


Toimimismehhanism: auto esiossa paigaldatakse pistik, kuhu tuleb ühendada 230V juhe. Soojenduselement tõstab mootori temperatuuri välistemperatuurist 20-30 kraadi soojemaks, mis tähendab lihtsamat käivitamist, väiksemat kütusekulu, vähemat mootori kulumist ning kahjulikke heitgaase.

  • Ligi poole odavam, kui kütusel põhinev. Lisaks saab elektrilist eelsoojendit soetada järk-järgult, mis tähendab, et esialgu väljakäidav kulu on veelgi väiksem ning vastavalt vajadusele saab funktsionaalsust hiljem täiendada.
  • Aeg. Kui kütusel töötav eelsoojendi suudab auto enamjaolt 20-30 minutiga soojaks kütta, siis elektriline vajab selleks 2-3 tundi (olenevalt muidugi välistemperatuurist). Seetõttu on mõistlik juurde soetada ka taimer, mis lülitab süsteemi piisavalt vara sisse ilma, et peaks kell neli hommikul minema seda ise tegema. Süsteemi saab lisaseadme olemasolul juhtida ka telefoni-äpiga.
  • Oluline pluss on lisavõimalus samaaegselt laadida ka sõiduki akut. Aku pikaealisuse jaoks on üks olulisi tagatisi mitte sõita tühja akuga, eriti talvel.
  • Lisada saab ka salongipuhuri, mis kütab salongi soojaks, tagab jäävabad aknad ja sõiduohutuse. Tegemist on turvalise lahendusega, kus on välistatud võimalik auto süttimine mõne rumala juhuse tõttu, kui kapoti alla pandud koduse puhuri ette on jäänud kuivanud puuleht või paberitükk (jah, see on päriselt juhtunud).
  • Vajab füüsilist elektripistiku ühendamist, seega sobib pigem eramajades elavatele autoomanikele, kelle auto pargib statsionaarses kohas ning elektriühendust on lihtne tagada.


Calix elektriline eelsoojendus komplekt sisaldab:*

  • Mootorisoojendi
  • Mootorisoojendi paigalduskomplekt
  • Võrgujuhtme komplekt 
  • Elektrilise eelsoojendi paigaldus
  • Kulumaterjalid
*Lisavalikutena saab komplektile lisada salongipuhuri, salongipuhuri ühenduskomplekti, akulaadija ja juhtseadme.


Mootori soojenduselement

Mootorisoojenduselement on auto eelsoojendussüsteemi südameks, mis muudab mootori käivitamise talvehooajal meeldivamaks. Eelsoojendatud mootor kulub käivitusmomendil tunduvalt vähem, kasutab märgatavalt vähem kütust ja eraldab vähem kahjulikke heitgaase.
Calix töötab välja ja toodab erinevate lahendustega mootorisoojendusi, nt plokisoojendusi, kontaktisoojendusi ja voolikusoojendusi. Põhieesmärk on üks - soojendada jahutusvedelikku, mis mõjutab kõige enam mootori soojenemist.
Mootorisoojenduselement valitakse sõltuvalt sõiduki mudelist ja mootori tüübist.


Võrgujuhtmed

Võrgujuhtmed on saadaval erinevas pikkuses: tavalised 2,5 - 25 m ja LED valgustusega 2,5 - 10 m. LED-valgustus hakkab põlema, kui kaabel on vooluvõrku ühendatud. Comfort-komplektides on alati kaasas tavaline, ilma LED valgustuseta 2,5 m pikkune juhe.
Calixi standardne kaabel on laialdaselt kasutusel 230 V süsteemides, komplekti kuuluvad võrgujuhe, elemendikaabel ja pikenduskaabel.
Selle põhisüsteemiga saab ühendada mootorisoojendi, salongisoojendi ja akulaadija, sellega on loodud täiuslik eelsoojendussüsteem.
Calixi tootepere keskmes on kaablid ja soojendid. Kaablisüsteemi projekteerimise peamised lähtekohad on ohutus, kvaliteet ja kasutajasõbralikkus.
Calixil on erinevaid ühendusjuhtmeid, enamik tooteid on valmistatud kummimaterjalist. Kaablite ehitus tagab maksimaalse elastsuse ja painduvuse ka väga madalatel temperatuuridel ning pika kasutusea.
Kaablimaterjalid valitakse kasutusotstarbe alusel. Näiteks ühendusjuhtme väliskest on valmistatud elastsest kummimaterjalist, et kaabel säilitaks painduvuse ka pikaajalisel kasutamisel. 
Püsipaigalduses kasutatavad kaablid on valmistatud plastiga kaetud metalltorust, arvestades kaabli paigaldamist mootoriruumi, kulumist, temperatuurikõikumisi ja kokkupuudet mustuse ja erinevate vedelikega.


 

Salongipuhur

Kompaktsed ja turvalised salongipuhurid tagavad ühtlase temperatuuri salongis, sulatavad autoaknalt jää ja kuivatavad sõidukist udu. 
Calixi salongipuhurid on väga kompaktsed ja kergesti paigaldatavad. Saadaval on erineva võimsusega salongipuhurid.
Salongipuhuril on ainulaadne tugijalg (ei sisaldu Comfort Kit komplektides) ja seinakinnitus. Seinakinnitus võimaldab soojenduse nurka 30° reguleerida, selle abil saab juhtida sooja õhu voolu sõiduki salongis. Õige nurga all paigaldatud salongisoojendus soojendab salongi ja sulatab aknad kiiremini.

 

Juhtseade

Calixil on mugavaks kasutamiseks mõeldud kaugjuhtimispuldi komplekt, kuhu kuuluvad kaks kaugjuhtimispulti, millest ühele võib salvestada kuni 12 soovikohast ajastust ning teisega lülitada süsteem sisse ja välja.
Süsteemi konfiguratsioon on optimaalne, kui autos on Calixi autolaadija, mis on võrgujuhtme abil sisse lülitatud. Taimer juhib mootorisoojendi ja salongisoojendi tööd ning aku on alati laetud.

Soojendussüsteemile on võimalik paigaldada ka Calixi Käivituskell, mida saab juhtida otse telefonist allalaetava app'i abil, mis on saadaval nii Androidile kui iOS'ile.
Calix käivituskellaga saate kergelt määrata aja millal soovite, et auto oleks juba soe. Teie peate vaid määrama eeldatava sõidu alguse ning Calixi käivituskell kannab hoolt selle eest, et auto oleks selleks ajaks soe.
App'is saate luua nädala ajakava oma sõitude jaoks - Calixi käivituskell aitab sul määrata kui kaua aega võtab, et auto soojeneks soovitud temperatuurini.
Calixi käivituskella on kerge paigaldada juba olevasse Calixi soojendussüsteemi, kuid seda saab paigaldada ka uutesse süsteemidesse. Lihtsalt paigalda seade mitmik pistikupesa asemele mootoriruumi ja lae alla Calix Timer app oma mobiiltelefoni.
App töötab Bluetoothiga ning selle levi ulatub sõiduki sisse ja ümber sõiduki.
Eraldi lepinguid mobiilioperaatoriga ega registreerimist pole vaja.
App on hetkel saadaval vaid Rootsi, Inglise, Saksa, Norra, Soome, Eesti, Läti ja Leedu app store'ides.


Akulaadija

Madal välistemperatuur mõjutab auto akut. Mida suuremad on miinuskraadid, seda vähem on võimsust. Elektrooniline akulaadija laeb akut arvestades välistemperatuuri ja aku laetust. Nii kaitsed akut ülelaadimise eest ning pikendad aku tööiga.
Kõiki Calixi laadijaid võib kasutada vabalthingatavates plii- ja happeakude ning AGM-akude puhul.
Switch-tehnikal põhineval Calixi laadija kasutamisel on aku alati maksimaalselt laetud. Akulaadijad taluvad paralleelselt koormust, mis tähendab, et aku laadimine toimub ka siis, kui aku tagab toite mingile elektroonilisele seadmele.
Calixil on lai valik akulaadijaid, mida võib kasutada statsionaarselt ning mis sobivad kõikideks olulisteks otstarveteks. Laadijate välja töötamisel on arvestatud vastupidavust keerulistes kasutustingimustes ja keskkondades. Laadijad toimivad laitmatult -40°C kuni +60°C temperatuuri vahemikus.

Registreeru püsikliendiks!

VAID püsikliendid saavad kõikidest Autoeksperdi pakkumistest kõige kiiremini teada.