Nii soe, et konditsioneeri jahutamiseks vaja läheb, on meil harva. Samas on sellel A/C nupul väga oluline lisaomadus, mis muudab seadme meie autodes oluliseks – see kuivatab õhku. Uduseid klaase saab kiiremini puhtaks või üldse ennetada konditsioneeri kasutades ning pikas perspektiivis väldib korrosiooni ja muid jamasid.

Mis juhtub aga talvel? Nimelt ei toimi konditsioneer, kui väljas on nullilähedased või madalamad temperatuurid. Just sel perioodil, mil kõige rohkem niiskust autosse koguneb jalatsitelt ja riietelt tuleva lume näol. Sellest lahtisaamiseks on teised võimalused, millest ka peagi kirjutame.

Parkimismajas peaks sisse lülitama

Kas konditsioneer talveks üldse välja lülitada? On erinevaid lähenemisi, aga ilmselt mõistlikum oleks see tõepoolest välja lülitada, kui väljas pole just selline “võib olla” ilm ehk et temperatuur piisavalt kõrge, et äkki konditsioneer hakkab natukeseks ajaks tööle.

Samuti tuleks see sisse lülitada iga kord kui liigute parkimismajas või õnnestub kuhugi garaaži pääseda. Ka seal võib olla temperatuur piisavalt kõrge, et konditsioneer saab korraks tööle hakata.

Miks see oluline on? Mitte niivõrd niiskuse eemaldamiseks, kui selleks, et see saaks vahepeal korraks töötada. Seal on liikuvad osad ja määrded ning sellisel seadmel on probleemide vältimiseks oluline vahepeal liikuda saada. Kui see seisab liikumatult 3-4 kuud, võivad olulised osad kinni jääda ning kevadel halva üllatusega lõppeda.

Registreeru püsikliendiks!

VAID püsikliendid saavad kõikidest Autoeksperdi pakkumistest kõige kiiremini teada.