Tavaliselt tegelevad inimesed rehvidega kaks korda aastas – kevadel ja sügisel. Kes sõidavad aastaringi lamellidega, ei tegele niigi tihti.

Seetõttu jääb tihti tähelepanuta üks väga oluline asi, mis mõjutab nii kütusekulu, ohutust, mugavust kui ka rehvide eluiga – selleks on rehvirõhk. Väga oluline on seda mitte alahinnata.

Kõik pidurdustestid ja juhitavuskatsed viiakse läbi ideaalse rõhu tingimustes. Sellele mittevastav rehv aga käitub samades tingimustes palju halvemini.

See ei nõua mingit kulu peale aja

See töö on auto puhul üks väheseid, mis ei nõua peale aja mitte ühtegi kulutust. Sõitke lihtsalt suuremasse tanklasse, kus on olemas seade rehvide pumpamiseks ning kontrollige üle kõik neli rehvi.

Muidugi on võimalik endale ka isiklik manomeeter soetada, mis pole samuti kallis – hinnad algavad vähem kui 10st eurost.

Seda, kui palju peab rehvides rõhku olema, leiate tavaliselt kas juhiukse siseküljelt või kütusepaagi luugilt. Kindlasti on see info olemas ka kasutusjuhendis. Valdavalt jääb see 2,2-2,5 ühiku vahele. Halvasti mõjuvad nii liiga täis kui tühjad rehvid.

Isegi kui te pole kindel, mis on teie auto jaoks ette nähtud soovituslik rõhk, siis ülaltoodud vahemiku keskele jäädes te ilmselt väga palju ei eksi.

Registreeru püsikliendiks!

VAID püsikliendid saavad kõikidest Autoeksperdi pakkumistest kõige kiiremini teada.