Hommikune akendekraapimine ei ole maailma kõige raskem töö, aga kehva ilma või kiire graafiku puhul üks tüütmaid. Ainult “laskeava” lahtrikraapimine ja siis ülejäänud osa sõiduajal sulatamine pole jällegi ohutu ega teiste liiklejate suhtes aus.

Selle vältimiseks on olemas üks vahend, mille pead soetama korra, aga kestab aastaid – tuuleklaasi kate. Toimimismehhanism on väga lihtne. Kate tuleb õhtul esiklaasile kinnitada (väljapoole) ja see takistab aknaklaasile jääkihi tekkimist. Nii lihtne ongi.

Miks tavaline lina või rätik ei ole hea

See pole uus leiutis ja palju kasutavad selleks tavalist voodilina või muud riidetükki. Nende puhul on halb külg see, et nad jäävad niiskeks ja märja asja pagasiruumi või salongi asetamine ei ole väga mõistlik tegu. Samuti pole järgmisel õhtul märja lina aknale paigaldamine ka otstarbekas.

Näiteks Tammersi autokatted on valmistatud jäätumiskindlast silikooni- ja polüuretaaniga töödeldud nailonkangast või vastupidavast polüamiidist. Materjalid on ilmastikule vastupidavad, veekindlad ja ei pleegi tänu UV-kindlale kaitsekihile.

Kinnitamine on ülilihtne

Tuuleklaasi kate kinnitatakse vastavalt mudelile, kas magnetitega või esiuste vahele. Osadel on ka venivad paelad ja konksud.

Olemas on ka poolkatted, millega saab terve auto ülemise poole ära varjata ja seega ka teised aknad jäätumise eest kaitsta.

Kui esialgu võib selle paigaldamine natuke liigne töö tunduda, siis hiljem saab see igapäevaseks talvesõidu osaks ja säästab hommikuti nii aega, klaase kui ka auto tervist.

Liitu uudiskirjaga!

VAID uudiskirjaga liitunud saavad kõikidest Autoeksperdi pakkumistest kõige kiiremini teada.

Olete edukalt uudiskirjaga liitunud!

Parimad pakkumised jõuavad nüüd teieni õigepea!