Keemilise jääsulataja pudel võiks autos alati kaasas olla. Küll aga ei ole seda mõistlik kasutada igapäevaselt vaid hoida erijuhtumite jaoks.

Hommikune kirme, mis on kraabitsaga kergelt eemaldatav või kaob kohe, kui klaas natukene soojeneb, ei vaja keemiat. Seda võib muidugi kasutada, aga ei ole eriti mõistlik, sest keemiat kulub võrdlemisi palju.

Hindamatuks abiks on see nendeks puhkudeks, kui ilmastikuolude kokkulangevuse tõttu on aknale tekkinud paks kiht jääd (jäävihm, korraks sulanud ja siis järsult külmunud lumi), mida kraabitsaga lahti ei saa ja soojendamiseks kulub väga palju aega.

Oluline on teada, mida klaasile piserdad

Oluline on kindlasti kõik lahtine lumi eelnevalt maha harjata, sest muidu ei pääse sulataja jääle ligi.

Jääsulatajat valides on mõistlik osta pigem tuntud firma oma. Põhjendus on väga lihtne. Mida rohkem erinevaid tooteid testitakse, seda kindlam on, et need ei kahjusta kojamehi, auto värvi või muid detaile. Liiga kange lahus võib jää küll kiiremini sulatada, aga tekitada muid probleeme.

Selliseid võib kasutada ka näiteks kinnikülmunud uste lahtisulatamiseks, kartmata soovitamuid tagajärgi.

Näiteks Sonaxi jääsulataja on tunnistatud testivõitjaks ka Autolehe võrdlustestis ning ühtlasi võib olla kindel, et mingit kahju see autole ei tekita.

Ühtlasi tasub meelde tuletada, kuidas akendelt jääd MITTE sulatada.

Liitu uudiskirjaga!

VAID uudiskirjaga liitunud saavad kõikidest Autoeksperdi pakkumistest kõige kiiremini teada.

Olete edukalt uudiskirjaga liitunud!

Parimad pakkumised jõuavad nüüd teieni õigepea!