Autohooldusvahendite teste ilmub tihti. Võrreldakse, kelle šampoon peseb paremini või vaha läigib kirkamalt. Poes reaalselt riiuli ees seistes hakkavad aga vähesed internetist võrdlusi otsima ja uurima. Oluliseks muutub kaubamärgi usaldamine ja isiklikud kogemused. Valitakse ikka see, mis kunagi alt pole vedanud.

Mitmed suured Saksamaa autoajakirjad nagu “Auto Bild”, “auto, motor und sport”, “Motor Klassik” ning veel mõned, on hiljuti läbi viinud iga-aastaseid autohooldusvahendite teemalisi lugejaküsitlusi ning kõikides neis on saanud “Parima kaubamärgi” esikoha SONAX.

“Auto Bildi” lugejatest tervelt 71 protsenti hindasid SONAXit parimaks brändiks kõikides klassides. Esikoht tuli juba viiendat aastat järjest. “auto, motor und sport” lugejate hulgas on SONAX olnud võitmatu lausa 12 aastat. Lisaks neile kahele on SONAXi hääletanud esimeseks veel vähemalt nelja Saksamaa autoteemalise väljaande lugejaskonnad.

SONAX alustas tootmist juba 1950. aastal ning juba esimesest päevast peale oli eesmärk toota Saksamaa kvaliteedistandarditele vastavaid tooteid. Eestis leiab SONAX tooteid kõikidest Autoeksperdi kauplustest. Tootevalikusse kuuluvad nii tavatarbijatele mõeldud autohooldusvahendid ja tarvikud kui ka professionaalsetele detailer-itele mõeldud Profiline seeria tooted.

Liitu uudiskirjaga!

VAID uudiskirjaga liitunud saavad kõikidest Autoeksperdi pakkumistest kõige kiiremini teada.

Olete edukalt uudiskirjaga liitunud!

Parimad pakkumised jõuavad nüüd teieni õigepea!