Eelmisel korral kirjutasime, milline on kõige soodsam viis oma autole eelsoojendi paigaldamiseks. Sellel oli aga mitmeid piiranguid, millest suurim on vajadus parkida auto voolupistiku lähedusse. Sellest ning ka pikast soojenemisajast vabastab mootorikütusel toimiv eelsoojendus.

Mootorikütusel töötav eelsoojendi

Toimimismehhanism: mootoriruumi paigaldatakse kütteahi, mis põletab mootoris kasutatavat kütust, soojendab jahutusvedelikku ja paneb selle süsteemis ringlema.

  • Lahendus on juhtmevaba. Mis tähendab, et seadet saab kasutada igal pool
  • Kiirem lahendus. Soojendab mootori üles juba 20-30 minutiga
  • Võimalik ühendada auto kliimaseadmega ning kütta soojaks ka salong
  • Sisselülitamiseks või taimeri seadistamiseks saab kasutada nii autosse paigaldatavat taimerit, kaugjuhtimispulti kui ka mobiilirakendust

On üks võimalus odavamaks eelsoojendiks

Mootorikütusel toimiva eelsoojendi suurim puudus on hind, mis on umbes kaks korda kallim kui elektrit tarbiv. Küll aga on osadel autoomanikel üks väike pääsetee. Nimelt on tänapäevased diiselmootorid sageli nii tõhusa energiakasutusega, et jääksoojusest ei piisa sageli auto salongi soojendamiseks ning juba standardvarustuses on lisasoojendi, mis tagab salongis mõnusa temperatuuri. Täienduskomplekti abil saate lisasoojendi muuta täielikuks eelsoojendiks. See lahendus on oluliselt odavam, kui uus eelsoojendi.

Miks üldse eelsoojendus hea on?

Eelsoojenduse vastuargumente peaaegu pole, aga kindlasti tõstab see auto väärtust. Eelsoojendi võib päästa nii mõnegi hommiku. Auto on soe, turvaline on liiklusesse minna, sest aknad on jääst ja udust puhtad ning ühtlasi hoiate nii mootorit kui keskkonda. Kuna külmkäivitusi vältides eraldub süsinikdioksiidi ja süsivesinike vähem keskkonda ning ka kütust kulub vähem.

Pöörduge sertifitseeritud paigaldajate poole ja pidage nõu. Päris kindlasti muutub talv palju mõnusamaks kui kõik eelnevad.

Registreeru püsikliendiks!

VAID püsikliendid saavad kõikidest Autoeksperdi pakkumistest kõige kiiremini teada.