Brinki BMU süsteem võimaldab veokuuli eemaldada nii, et selle olemasolust ei jää jälgi. Ainulaadne lahendus säilitab sõiduki algupärase välimuse ja kasutusmugavuse ajal, mil auto järel ei ole vaja vedada haagist või rattahoidjat.

Veokuuli saab eemaldada ja hoiustada pagasiruumis, pistikupesa aga keerata stange taha peitu. See on nähtamatu ja turvaline lahendus.

Brinki innovaatilise, vertikaalselt eemaldatava veokonksuga kaob vajadus omada püsivat paigaldist auto järel, kuid veokonks on võimalik seada kasutusvalmis kõigest sekunditega. Nimelt on veokuuli lukustuspesa peidetud stange taha ja “konksuvabal” ajal ei ole sisuliselt aru saada, et autole on veokonks paigaldatud.

Pärast veokuuli eemaldamist kaetakse lukustuspesa korgiga, et vältida pori ja muu mustuse ligipääsemist. Nii on Brink BMU süsteem sisuliselt hooldusvaba, tagades muretu kasutamise pikkadeks aastateks. Veokuuli eemaldamine võimaldab mugavama ligipääsu ka pagasiruumile. Spetsiaalne säilituskott võimaldab kanda veokuuli igal ajal autos kaasas ja hoida nii pagasiruumi kui veokuuli ennast puhtana.

Brinki vertikaalselt eemaldatava veokonksu kasutamine on väga lihtne. Veokuul tuleb lihtsalt altpoolt lukustuspessa sisestada ning õrna ettepoole kallutusega see lukustub  pesas õigesse asendisse. Korrektsest fikseerumisest annab märku klõpsatus ja pöördnupul olev roheline indikaator. Eemaldamiseks tuleb ümmargust pöördnuppu kõigepealt sissepoole vajutada ja seejärel keerata pöidlaga õrnalt vajutades päripäeva, et veokuul pesast välja tuleks. Lukustuspesa tuleb katta korgiga ning pistikupesa keerata ühe lihtsa pöördliigutusega stange taha peitu. Tarvis ei ole ühtegi tööriista, õli või muud määret.

Konksu ümmargune pöördnupp on ergonoomiline ja disainitud intuitiivseks. Sõrmed, ranne ja käsi on loomulikus asendis, nii ei ole veokuuli eemaldamiseks tarvis kasutada ülemäärast jõudu. Kogu protsess on lihtne ja arusaadav. Vajalike liigutuste järjekorda suunavad pöördnupul olevad nooled.

Vertikaalselt eemaldatav veokonks on sama turvaline ja tugev kui fikseeritud konks ning kannatab autotootja poolt ette nähtud maksimaalset vertikaalset koormust ja haagisemassi täpselt samamoodi nagu fikseeritud konks. Lukustussüsteem on põhjalikult testitud vastamaks ka kõige ekstreemsematele sõidutingimustele. Veokuul kinnitub kindlalt lukustuspessa ja on disainitud selliselt, et mida suurem on vertikaalkoormus, seda tugevamalt on ta kinni.

Juhul, kui sõiduk jääb parklasse, tänavale või muusse avalikku paika, ei ole ohtu, et keegi veokuuli auto küljest ära võtab. Selle eest kaitseb vargusvastane turvalukk.

Registreeru püsikliendiks!

VAID püsikliendid saavad kõikidest Autoeksperdi pakkumistest kõige kiiremini teada.