Saksa suuremate autoajakirjade 2020. aasta parima kaubamärgi lugejate küsitluste tulemused on nüüd selged. Ka sel aastal olid autoajakirjade Auto Zeitung, Auto motor und Sport ja Auto Bild lugejad üksmeelsed: SONAX väärib autohooldustoodete kategoorias esikohta.

Auto motor und sport: SONAX-i jaoks juba 15. korda järjest parima brändi tiitel

Ajakirja Auto motor und sport lugejad annavad igal aastal välja parima kaubamärgi tiitleid erinevate kategooriate väärilistele brändidele. Juba 15. korda järjest saavutas SONAX autohooldustoodete kategoorias esikoha, seekord selge 55,6% häälte osakaaluga.

Auto Bildi ja Auto Zeitungi lugejad eelistavad küsitlustes samuti Saksa kaubamärki. Auto Bild, millel on kuni 1,8 miljonit lugejat, valis SONAX-i autohooldustootede kaubamärgiks number üks 68% häältega. Auto Zeitungi „Top Brand 2020” auhind saavutati sellel korral u 48% häälte osakaaluga.

Seega võib öelda, et kuigi iga saksa ajakirja lugejaskond on erinev, on nad autohoolduse eelistustes samal meelel: SONAX tooted täidavad oma lubadusi.

Tutvu SONAX autohooldustoodetega siin!

Registreeru püsikliendiks!

VAID püsikliendid saavad kõikidest Autoeksperdi pakkumistest kõige kiiremini teada.