Järjekorras juba 20. Brand of the Century („Sajandi kaubamärk“) raamat ilmus Berliinis 10. veebruaril 2022. See on iga kolme aasta tagant ilmuv raamat, mis tutvustab kõige märkimisväärsemaid ja populaarsemaid Saksa kaubamärke, mis esindavad oma tööstust ainulaadsel viisil. Autohooldusvahenditele spetsialiseerunud SONAX on neljandat korda järjest pälvinud sajandi kaubamärgi tiitli. Tööga on seotud umbes 200 kaubamärki.

Mis teeb SONAX-ist sajandi kaubamärgi?

SONAX GmbH tegevjuht ja aktsionär Manfred Hoffmann peab tiitlit väga väärtuslikuks, kuna see tõestab, et SONAX-i tooteid usaldatakse tõeliselt. Tarbijad ostavad tooteid, kuna peavad kaubamärki kvaliteetseks ning paljudel on juba kogunenud palju positiivseid kasutajakogemusi.

SONAX-i tegevjuht ja aktsionär Manfred Hoffmann tunneb rõõmu sajandi brändi tiitli üle

„Made in Germany („Saksamaal toodetud“) kvaliteedi lubadus ja kliendile orienteeritus on olnud SONAX-i DNA oluline osa alates ettevõtte asutamisest 1950. aastatel,” ütleb Hoffmann. Kvaliteedistandarditest peetakse endiselt kinni, sest rahulolevad kliendid on brändi edu võti. Samuti püüab SONAX pidevalt luua innovaatilisi tooteid, mis vastavad alati paremini klientide vajadustele.

Kvaliteetsed tooted kombineerituna meeldejääva kaubamärgi kuvandiga on tõstnud SONAX-i tuntust ka rahvusvahelisel turul. Bränd on nüüdseks esindatud enam kui 100 riigis üle maailma ning selle osakaal ekspordis on kasvanud enam kui 43 protsendini.

„SONAX väärib kuulumist üheks sajandi kaubamärgiks, sest selle jõudlus on olnud tipptasemel juba üle 70 aasta,” ütleb Manfred Hoffmann.

Registreeru püsikliendiks!

VAID püsikliendid saavad kõikidest Autoeksperdi pakkumistest kõige kiiremini teada.